Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pánové, pánové, zdáte se být dospělými, ale stále věříte pohádkám. V první řadě jedno město v Číně není celá Čína, to z vašeho textu vůbec nečtu. A vaše báje o nádherném ovzduší.... nádhera. Ony se tu moc nedávají cizí linky, ale zkuste si najít ovzduší Beijing dnes. Já vám to sem dávat nebudu, protože působíte dojmem, že takové informace ignorujete. To je vaše věc, ale nemyslete, že vám všichni věří.

0 0
možnosti
Foto

Krásně jste to napsal, opravdu skvěle. I jsem zamáčkl slzu dojetí. Zejména ta o záměrech a usilí o čistotu ovzduší, ta mne dostala.

Já rád dojemné pohádky.

P.S.: Pro Čínu byly záměry jiných státu v čistotě ovzduší v minulých dnech nejspíš málo progresivní a proto se k těm zemím nepřidala.

1 0
možnosti

Zkuste se do Ciny prijet podivat. Vzduch dnes a pred 8 roky, kdyz jsem sem prijel, je uplne jina liga. Tedy dnes je podstatne lepsi. Pred 8 roky v zime byla viditelnost par km, ze bych z Xi'anu mohl videt hory byla utopie, tedy pokud to nebylo hned po desti. Pak Cina napumpovala neuveritelne penize do plynofikace cele spolecnosti, podminila vystavbu ekologii, tedy mineho kdyz jsou spatne rozptylove podminky, tak se stavba musi omezit atd.

0 0
možnosti

za zabiti zlateho takina je trest smrti, ma stejnou uroven ochrany jako panda. Par jsem jich tady videl a take jednoho zabiteho pytlaky. Je tu take dost medvedu, parkrat jsem videl nastesti jen jejich stopy. No a jednou stopy bud rysa, nebo snezneho levharta. velke kocici stopy. Mistni mi rikali, ze by radeji potkali medveda, nez "tu kocku".

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2725x
šumavák, milovník přírody, lesa, turistiky, ale i sportu. Zajímám se o téma ochrany přírody v mnoha souvislostech, laicky i profesně. Dříve ředitel NP Šumava.

Seznam rubrik