Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Kde jste vzal tohle? "Elektromobily nabízejí ze zákona další výhody: mohou jezdit sedm dní v týdnu; spalovací jen jeden den v týdnu.

Zdroj: https://manek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=807114";

Mam v Xi'anu auto s trilitrovym benzinovym motorem a mohu s nim jezdit kazdy den, krome stredy.

0 0
možnosti
Foto

J65i23ř42í 63M49á61n82e72k

6. 10. 2023 10:18

třeba v Pekingu rozlišují podle daných pravidel a směrnic různé typy SPZ, podle množství zplodin, které auto produkuje. A podle toho může vyjíždět nebo nemůže vyjíždět. Záleží i na smogové situaci, mají na to velmi propracovaný systém pravidel. Včetně monitorignu stavu ovzduší. Když je auto elektrické, netýká se ho to, jezdí 7 dní v týdnu. Je třeba pěkná studie, která je jakousi oponenturou systému v Pekingu Review of Beijing's Comprehensive Motor Vehicle Emission Control Programs (theicct.org).

0 0
možnosti
Foto

Zapomněl jste tam napsat, že Čína spustila, nebo ještě do konce roku 2023 spustí uhelné elektrárny s celkovým výkonem 67 MW, to je asi 31 Temelínů. On je velký rozdíl v tom, co Čína chce, abyste viděli a co skutečně dělá. Kromě toho, některé regulativy jsou za dost velkou cenu osobní svobody. A tam já osobně zajít nechci. Čína je pro mě něco jako Rusko. Pokud to jen trochu jde, pryč od ní. Bohužel, svět je tak propojen, že to tak úplně, jak bych chtěl, nejde.

1 1
možnosti
SR

Ale on vás k tomu následovat Čínu nikdo nenutí. Ano Čína otvírá jako přechodný zdroj nové uhelné elektrárny. Víte něco o jejich technických parametrech? Ale kromě toho má Čína ve výstavbě polovinu světových atomových elektráren.

O lesnictví nic nevím, takže nekomentuji. V mám oboru ale Čína udělala v oblasti ekologie ohromný pokrok, jejich nové výrobní kapacity jsou ekologicky na mnohem vyšší úrovni než ty evropské.

Největší chybou světa je, že bagatelizuje a podceňuje vývoj v Číně. Oni mají obdobně jako v civilním sektoru jistě pokrok i ve vojenství...

0 0
možnosti
LS

Dobré PRko. Hlavně o tom jednom dni v týdnu jízdy se spalovacím motorem. V tak brutálně zkorumpované zemi jako je Čína také ochrana nějakého lesa když stojí v cestě silnici nebo developerovi je taky dobrá pohádka.

0 0
možnosti
PN

Kdyz o Cine nic nevite, tak se k ni nevyjadrujte, at nejste za hlupaka. Hezky den.

1 0
možnosti
VL

Já tomu nerozumím. V článku se píše: "V roce 2015 byl přijat zákaz výstavby nových uhelných elektráren." a v jiných článcích opakovaně čtu, že Cína týdně uvádí do provozu jednu až dvě uhelné elektrárny. Tak do prkýnka, jak to vlastně je?

1 0
možnosti
VZ

V klidu. Článek je blábol. Čína nové uhelné zdroje, lidově řečeno, seká jak Baťa cvičky. Instalované výkony v uhlí přibývají po desítkách Temelínů ročně. Proč? Protože čínská ekonomika chce mít elektřinu, když jí potřebuje a ne když si usmyslí příroda.

1 0
možnosti
VB

Otevřeně vám říkám, že tomu nevěřím. Kdo v Číně tvrdí něco jiného, tak už není, zmizí.

Žádná totalita si nebude pod sebou podřezávat větev, takže si nebude ničit hospodářství zelenými blbostmi. Toto je jen vytírání zraku západním barbarům.

5 3
možnosti
SR

Jen v oblasti u nás zbožňované elektromobility nás nechali daleko za nimi. Mají řadu výrobců elektromobilů, čtvrtina nově prodaných aut tam jsou elektromobily. A pokud se nemýlím, i Tesla prodává v Číně víc aut než v USA.

0 0
možnosti
SL

Velice zajímavý článek.

Od několika lidí jsem slyšel, že to je v Číně poněkud jiné, než se nám média snaží vnutit. Ale kdo chce psa bít, vždycky najde si hůl.

2 0
možnosti
TK

Kdyz jsem byl letos ve Venezuele, tak vlastne vetsina noveho vozveho parku tam byla z Ciny, i kdyz pouze spalovaci. Zvlast u autobusu to bylo hodne znat. Stary autobusy jsou tam hlavne Encavy, Fordy, Nissany a Mercedesy, nektery az mozna z pocatku 70.let a ten husty cerny kour, co vyfukuji je opravdu o zdravi! Takovy cinsky autobus Yutong, nebo i Kamaz s Euro 3 je tam zazrak moderni techniky.

0 0
možnosti
MD

velmi zajímavý blog. díky.

5 0
možnosti
JM

no číně věřím asi jak rusku. aby to nebyla jen papírová válka a potěmkinovy vesnice. a na to vše potřebují zdroje, které budou drancovat z afriky.

6 3
možnosti
PN

Hlavne, ze verite Ceske Televizi, tam urcite mluvi pravdu ze?

1 0
možnosti
VT

Nějak mi nesedí tvrzení v textu s grafem emisí CO2....od roku 2005 nepostavili jedinou novou elektrárnu ???, proč tedy, čím tak závratně stoupá graf její produkce CO2 ?!?

0 0
možnosti
Foto

J84i90ř11í 26M38á85n40e89k

4. 10. 2023 11:26

zavírat uhelné elektrárny začali až po roce 2015. Pořád mají produkci vysokou, sami říkají že vrcholu emisí CO2 dosáhnout před rokem 2030, pak to prý půjde dolu, neutralita před rokem 2060. tedy sami počítají ještě se setrvačností. Ale uhelným elektrárnám odzvonilo. Nevím jak to chtějí udělat, protože na uhlí jsou velmi závislí. Jejich vládní programy, které nám ukazovali jsou i dohledatelné na internetu ... Investují ohromně do OEZ ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2725x
šumavák, milovník přírody, lesa, turistiky, ale i sportu. Zajímám se o téma ochrany přírody v mnoha souvislostech, laicky i profesně. Dříve ředitel NP Šumava.

Seznam rubrik